Mitt Djurfyllda Liv! =)

Alla inlägg under mars 2009

Av Louise Nilsson - 4 mars 2009 19:01

Oj oj oj!! Nu har jag ju inte skrivit sen jag och Tuva var ute och red!!! Jag tänkte att mamma ska ta bild nån gång när jag och Zelda tränar klicker! Jag ÄLSKAR att träna klicker! Det är väldigt kul och när jag är större och ska ha en egen hund ( om jag ska det ) så ska jag träna klicker med den också! Vore kul att testa andra saker också med den t. ex agility. Jag hoppas att jag kommer ihåg att säga till mamma att ta bild nån dag när jag och Zelda tränar! :)

Presentation

Omröstning

Har du en blogg? Kan du kommentera till mej vad den heter då?
 Ja, jag har en blogg och kan skriva den i kommentarer till dej! =)
 Nej, jag har ingen blogg så jag kan inte kommentera den då...
 Nej, jag har ingen blogg men funderar på att skaffa!
 Ja, jag har en blogg men vill inte kommentera den till andra!
 Jag har haft men tog bort den.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards