Mitt Djurfyllda Liv! =)

Alla inlägg under augusti 2009

Av Louise Nilsson - 12 augusti 2009 17:50

Jag har gjort en egen film av ett par bilder idag och lagt ut på youtube!! Gissa vem filmen handlar om? Jo Zelda förstås! =)<3 Jag hoppas att så många som helst vill se filmen! Den som vill det får trycka på länken nedan! Och jag är riktigt tacksam om ni tipsar andra om att titta på filmen! Och om dom också visar andra! och att det fortsätter framöver! =) Jag vil ju att så många som möjligt får se filmen =) Jag gjorde den som ett tecken åt Zelda om att jag älskar henne!! =)<3


Länk för er som vill se filmen:  http://www.youtube.com/watch?v=SGpCZYzgChE&eurl=http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fmy_videos_edit&feature=player_embedded  

Presentation

Omröstning

Har du en blogg? Kan du kommentera till mej vad den heter då?
 Ja, jag har en blogg och kan skriva den i kommentarer till dej! =)
 Nej, jag har ingen blogg så jag kan inte kommentera den då...
 Nej, jag har ingen blogg men funderar på att skaffa!
 Ja, jag har en blogg men vill inte kommentera den till andra!
 Jag har haft men tog bort den.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards