Mitt Djurfyllda Liv! =)

Alla inlägg den 19 januari 2009

Av Louise Nilsson - 19 januari 2009 20:01

Idag har jag varit i Torsby på hanboll. När jag ändå var i Torsby tänkte jag att jag kunde gå in på affären Livet på landet det är en affär med saker och godis till djur eller till människor. När jag var där köpte jag en liten råtta till min katt Gandalf. Den har ett snöre i baken och drar man i snöret så vibrerar råttan. Gandalf älskade leksaken och lärde sej att dra lite själv i snöret också! ;) Jag fick tyvär ingen bild på snördragandet.... Jaja! Så är det.



 Mjau! Kom nu lilla råtta!!!

Tihi! Den här leksaken var kul :)

Låt bli! Det är MIN råtta!!!

(OBS! Råttan ligger under pälsen mellan frambenen!)

 Puh! Man är trött ibland!!! ;)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Har du en blogg? Kan du kommentera till mej vad den heter då?
 Ja, jag har en blogg och kan skriva den i kommentarer till dej! =)
 Nej, jag har ingen blogg så jag kan inte kommentera den då...
 Nej, jag har ingen blogg men funderar på att skaffa!
 Ja, jag har en blogg men vill inte kommentera den till andra!
 Jag har haft men tog bort den.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards