Mitt Djurfyllda Liv! =)

Alla inlägg den 30 januari 2009

Av Louise Nilsson - 30 januari 2009 20:46

Idag var jag och mamma på promenad. Jag red i och för sej på Tuva men... Mamma promenerade! Zelda var såklart med hon också!!


Det är ju klart att jag följer med och går! Tycker Zelda. Tuva var väldigt glad över att få promenera lite! Det är nåt hon älskar! Men som vanligt vill hon ju trava så jag får sakta in henne.


 

 På väg ut på ridtur!

 "Men vänta Tuva! Ja hänger

med ut på promenad" Säger Gizmo

 

 Ser jag inte ståtlig, stark och vacker ut nu då?

Dags för mat!! (Även om hon åt

innan vi gick och det var inte länge sen.)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Har du en blogg? Kan du kommentera till mej vad den heter då?
 Ja, jag har en blogg och kan skriva den i kommentarer till dej! =)
 Nej, jag har ingen blogg så jag kan inte kommentera den då...
 Nej, jag har ingen blogg men funderar på att skaffa!
 Ja, jag har en blogg men vill inte kommentera den till andra!
 Jag har haft men tog bort den.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards