Mitt Djurfyllda Liv! =)

Alla inlägg den 21 januari 2009

Av Louise Nilsson - 21 januari 2009 18:35

Mina hästar, Gizmo och Tuva, har fått nya nosludd. Mamma har beställt dom åt mej som överraskning från en av både min och mammas favvo affärer: Livet på landet. Man kan få dom i massa olika färger och man kan få vilken text man vill på den!!!! Gizmo har en grön nosludd som det står "COOL" på och Tuva har en rosa nosludd som det står "BUSIG" på. ^^ Dom är jätte fina!! Jag tog några bilder och nån måste väl ha blivit bra!!



Gizmo gillar sin nya nosludd :)

Och ordet passar bra! Gizmo är cool!

Här passar ordet också VÄLDIGT bra!

Tuva njuter lika mycket av sin nosludd :)


Mina djur är SÅÅÅÅÅÅ söta!!!!

Alltså räknas även Gandalf! Min söta (stora) lilla katt!!


Här är alltså mitt tredje djur , Gandalf :)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Har du en blogg? Kan du kommentera till mej vad den heter då?
 Ja, jag har en blogg och kan skriva den i kommentarer till dej! =)
 Nej, jag har ingen blogg så jag kan inte kommentera den då...
 Nej, jag har ingen blogg men funderar på att skaffa!
 Ja, jag har en blogg men vill inte kommentera den till andra!
 Jag har haft men tog bort den.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards