Mitt Djurfyllda Liv! =)

Direktlänk till inlägg 10 januari 2009

Spöken på foton!

Av Louise Nilsson - 10 januari 2009 15:22

Idag skulle jag ta ett kort på vår fina gran! Gissa vad som hände då! Jag märkte INGENTING när jag tog kortet! Men när jag tittade på kortet efter att jag tagit det så fanns 3 fingrar med framför granen! Jag brättade för mamma och min kompis som var där. Jag förstod inte om det var ett spöke eller en människohand som bara råkat bli med och sett spökig ut! Men jag märkte ju inget när jag tog kortet så varför skulle det vara en människa? Hmm...? Ska jag tro på att det var ett spöke?


Spöket i fotot's hand!

 
 
Lena & Zorro

Lena & Zorro

10 januari 2009 17:38

Du har tur du som har en mamma som kan hjälpa dej med sånt som har med datorer att göra.Jag skulle också behöva någon här som man kan ropa på när bilder och text plötsligt försvinner.Jag brukar alltid att trycka på fel knapp och plötsligt är hela inlägget på Bloggen borta,. Ha nu en trevlig helg och hälsaa mamma.

http://web.telia.com/~u73916301

 
Annica

Annica

10 januari 2009 18:28

Hej Lojsan!
Vad kul att du skaffat blogg=) du tar så fina bilder tycker jag! NÄ men USCH har ni spöken i Torsby????
hälsningar Annica

http://leonland.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Louise Nilsson - 1 mars 2011 17:17

Ojdå.. ^^ Inte varit inne på jättelänge :c Måste räkna ihop allt VIKTIGT som hänt :o Vi har ju till exempel köpt en till hund, en Golden Retriver av jaktsort och så har jag sålt mina små älskade tjocka shettisar.. Ingen ny häst blir de heller. Börjat...

Av Louise Nilsson - 8 april 2010 20:07


HEJ HEJ! ja hAr sett en bra film =) deen heter The Crow =) SkitbRra! =') Ni ,borde se den =)    ...

Av Louise Nilsson - 12 mars 2010 17:36

  Jag har gjort ett quiz =) Testa?

Av Louise Nilsson - 2 januari 2010 22:00


Sussa och Sofie ( Grannarna ) är här och hälsar på xD Oj oj oj vad man får de skrattfyllt då.. :P Alltid roligt me dom! Jag och Sussa upptäckte just att de fanns nåt här på bloggen som heter Bloppis.. xD Fint namn.. :P Haha önskar ja har ngt att sälj...

Av Louise Nilsson - 11 september 2009 23:13


Motorola!  Sån här mobil har jag, Nokia!!  Men en sån HÄR vill ja ha!!!  =D ...

Presentation

Omröstning

Har du en blogg? Kan du kommentera till mej vad den heter då?
 Ja, jag har en blogg och kan skriva den i kommentarer till dej! =)
 Nej, jag har ingen blogg så jag kan inte kommentera den då...
 Nej, jag har ingen blogg men funderar på att skaffa!
 Ja, jag har en blogg men vill inte kommentera den till andra!
 Jag har haft men tog bort den.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards